Napisz ostrzeżenie dla uczniów Twojej szkoły, dotyczące bezpiecznej kapieli w rzece, jeziorze lub morzu.:):)
Na Polaka mam to na jutro i prosze Was o pomoc!!:):)
Tylko mam jeszcze taka uwagę że Ostrzeżenie powinno składać się z krótkich i zrozumiałych wypowiedzi:)
Z góry dzięki...:*:*

2

Odpowiedzi

2010-03-17T17:33:33+01:00
Nigdy nie wchodź do wody kiedy jesteś bardzo zgrzany.
Nie wypływaj na bardzo glęboką wodę. Tzw. prąd czy nurt może Cię porwać w inną stronę niż chcesz płynąć.
Jeżeli nie umiesz pływać nie wypływaj na głęboką wodę :)
28 3 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:34:34+01:00
OSTRZEŻENIE!!!
Apeluję o rozwagę i ostrożność podczas kąpieli w rzece, jeziorze lub morzu.
Pamiętaj!!! Pod żadnym pozorem nie kąpiemy się w miejscach gdzie nie ma ratowników,tzw "dzikie plaże". Grozi to utratą zdrowia a nawet życia.
Nigdy nie skaczemy"na główkę" jeśli nie wiemy jak głęboka jest woda.
Pamiętaj także żeby nie podtapiać dla zabawy innych!!!
DZIECI ZAWSZE MUSZĄ BYĆ POD OPIEKĄ DOROSŁYCH!!!

myślę że pomogłam ;)
pozdrawiam. postaw punkty :]
50 4 50