Oblicz:
3% liczby 3,7
11% liczby 4,3
4% liczby 3,55
6% lczby 3,12
180% liczby 92
155% liczby 42,8
222% liczby 22,2
___
2,5% z 8500
12,5% z 300
67,5% z 520
5,5% z 226
1,5% z 4000
4,2% z 555
1,2% z 415
___
0,3% z 150
0,2% z 85
0,8% z 25
0,7% z 32
0,05% z 312
0,06% z 35
0,22% z 15
0,75% z 442
4,75% z 5000
12,25% z 200
3,15% z 20000
2,16% z 50
___
3 i 1/2% z 50
2 i 1/5% z 2000
1 i 1/4% z 300


Poprosiłabym aby te obliczenia były rozpisane ;)
Ps. Najlepiej by było na dzisiaj xd
I bardzo dziękuję za pomoc ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:46:05+01:00
3% liczby 3,7=0.03*3.7=0.111
11% liczby 4,3=0.11*4.3=0.473
4% liczby 3,55=0.04*3.55=0.142
6% lczby 3,12=0.06*3.12=0.1872
180% liczby 92=1.8*92=165.6
155% liczby 42,8=1.55*42.8=66.34
222% liczby 22,2=2.22*22.2=49.284
___
2,5% z 8500=0.025*8500=212.5
12,5% z 300=0.125*300=37.5
67,5% z 520=0.675*520=351
5.5% z 226=0.055*226=12.43
1,5% z 4000=0.015*4000=60
4,2% z 555=0.042*555=23.31
1,2% z 415=0.012*415=4.98
___
0,3% z 150=0.003*150=0.45
0,2% z 85=0.002*85=0.17
0,8% z 25=0.008*25=0.2
0,7% z 32==0.007*32=0.224
0,05% z 312=0.0005*312=0.156
0,06% z 35=0.0006*35=0.021
0,22% z 15=0.0022*15=0.033
0.75% z 442=0.0075*442=3.315
4,75% z 5000=0.0475*5000=237.5
12,25% z 200=0.1225*200=24.5
3,15% z 20000=0.0315*20000=630
2,16% z 50=0.0216*50=1.08
___
3 i 1/2% z 50=0.035*50=1.75
2 i 1/5% z 2000=0.022*2000=44
1 i 1/4% z 300=0.0125*300=3.75
1 5 1
2010-03-17T17:46:29+01:00
3% liczby 3,7= 0,03*3,7 =0,111
11% liczby 4,3= 0,11*4,3= 0,473
4% liczby 3,55= 0,04*3,55= 0,142
6% lczby 3,12= 0,06*3,12= 0,1872
180% liczby 92=1,8*92= 165,6
155% liczby 42,8= 1,55*42,8=66,34
222% liczby 22,2= 2,22*22,2= 49,284
___
2,5% z 8500= 0,025*8500= 212,5
12,5% z 300= 0,125*300= 37,5
67,5% z 520= 0,675*520=351
5,5% z 226= 0,05*226= 11,3
1,5% z 4000= 0,015*4000=60
4,2% z 555= 0,42*555=233,1
1,2% z 415= 0,012*415= 4,98
___
0,3% z 150= 0,003*150=0,45
0,2% z 85= 0,002*85=0,17
0,8% z 25= 0,008*25=0,2
0,7% z 32= 0,007*32=0,224
0,05% z 312= 0,0005*312= 0,156
0,06% z 35= 0,0006*35=0,021
0,22% z 15= 0,022*15=0,33
0,75% z 442= 0,0075*442=3,315
4,75% z 5000= 0,475*5000=237,5
12,25% z 200= 0,1225*200= 24,5
3,15% z 20000= 0,0315*2000= 63
2,16% z 50= 0,0216*50= 1,08
___
3 i 1/2% z 50= 3,5%*50= 0,035*50= 1,75
2 i 1/5% z 2000= 2,2%*2000= 0,022*2000= 44
1 i 1/4% z 300= 1,25%*300=0,0125*300= 3,75

Mam nadziej, że pomogłam
Pozdrawiam!!!
1 3 1