Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:37:03+01:00
Możemy zapobiec zarażeniu się glistnicą, jeśli będziemy spożywać starannie wymyte owoce i warzywa oraz dbać o higienę osobistą.
Aby ustrzec się włośnicy należy spożywać mięso, które było badane przez lekarza weterynarii na obecność w mięsie otorbionych larw.
2010-03-17T17:38:08+01:00
Najlepszą ochroną przed pasorzytami jest przestrzeganie higieny..,


pzdr :Dd
2010-03-17T17:40:55+01:00
Aby zapobiec gliście należny przestrzegać zasad higieny,
natomiast jeśli chodzi o włosień krety to trzeba unikać spożywania mięsa pochodzącego z nielegalnego lub nieznanego miejsca uboju