Odpowiedzi

2010-03-17T17:35:31+01:00
Legiony Powstały we włoszech przez Napoleona

Walczyły w Santo domingo i na Haiti
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:36:59+01:00
A)1797r we Włoszech.
b)w Austrii, na Haiti
2010-03-17T17:39:30+01:00
A) Legiony Polskie powstały w 1914r. w Krakowie z inicjatywy Józefa Piłsudskiego

b)
Legion Polski we Włoszech w 1797
Legion Polski na Węgrzech w 1848
Legion Polski w Rzymie w 1848
Legion Polski w Portugalii 1828-1834
Legion Polski w Turcji1877-1878
Legion Polski w USA 1861-1865

dasz naj ?? ;]