Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:37:45+01:00
obrotowe

kołowrót
przekładnia
blok (bloczek, krążek)
bloczek przesuwny
bloczek stały (krążek)
blok
wielokrążek
przesuwne
równia pochyła
klin
śruba
Chyba coś takiego bo tak mam w zeszycie. Licze na naj
1 5 1
2010-03-17T17:38:16+01:00
Maszyny proste to :
- dźwignie: jednostronną i dwustronną
- równię pochyłą
- przekładnię zębatą
- śrubę
- kliny
- bloczki
;)
2010-03-17T17:42:55+01:00
Dźwignia dwustronna, jedno stronna, równia pochyła, bloczek i kołowrót.