Odpowiedzi

2010-03-17T17:38:39+01:00
W grach typu 2D masz widok na grę tylko z 1 perspektywy/ 1 punktu...
W grach typu 3D masz widok przestrzenny czyli to od Ciebie zależy w którym punkcie będzie umieszczona kamera i masz widok 360*(stopni)...
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:38:59+01:00
W grafice 2d przedmioty są płaskie, narysowane tak jak obraz. natomiast w d3 są jak rzeźby "wystają" z rysunku i można je zobaczyć z dowolnej strony
18 4 18