Poszukuje nazwy tego wiersza i autora prosze mi pomóc!!~!!
Dlaczego nie pisze się tak jak się milczy,
Dlaczego nie pisze się tak jak się cierpi(...)
Pisze się trochę tak jak nie jest"
Byłeś skromny,jak każdy wielki człowiek,
I miałeś w sobie niebo pokory,
Pisałeś wiersze, o odcieniach uczuć,
Nie bałeś się zajrzeć ,do każdej
człowieczej nory.

Czy każdy zrozumiał te słowa:
"Spieszmy się kochać ludzi"?
Odszedłeś ....
A nas ,niech ten apel ze snu budzi...!

Tak szybko wszyscy odchodzą,
Kęs powietrza,łyk rosy...
Człowiek przychodzi bosy,
Odfruwa w przestrzeń bosy...

Niech teraz aniołki roześmiane,
Wtulają się w Twoją sutannę,
Za to ,że zrozumiałeś najmniejszego...
Niech rzucają Ci -deszcz kwiatów-mannę...
"Zostają po nas tylko buty,i telefon głuchy..."

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:42:15+01:00
2010-03-17T17:46:56+01:00