Odpowiedzi

2009-10-26T18:02:14+01:00
Powiedziałabym, że Pan Jezus czeka na nią, i chce z nią porozmawiac.
1 5 1
2009-10-26T18:04:02+01:00
Bym powiedział że ksiądz jest super i dostajemy od niego co jakiś czas cukierki za przychodzenie na Mszę Świętą.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T18:19:17+01:00
Jest na niej bardzo ciekawie i można porozmawiać z Bogiem oraz rozwiązać wszyskie swoje problemy i wątpliwości.
1 5 1