Odpowiedzi

2010-03-17T17:46:52+01:00
Japonia jest położona na styku płyt tektonicznych, w obrębie „ognistego pierścienia Pacyfiku”.

liczę na naj
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:00:25+01:00
Państwo usytuowane na wąskim łańcuchu wysp na zachodnim Pacyfiku, u wschodnich wybrzeży Azji.Japonia jest położona na styku płyt tektonicznych, w obrębie „ognistego pierścienia Pacyfiku”
Pacyficzny pierścień ognia - strefa częstych trzęsień ziemi i erupcji wulkanicznych, która otacza Ocean Spokojny. Obejmuje nieomal ciągły pas rowów oceanicznych oraz wulkanicznych łańcuchów górskich.
2 3 2
2010-03-17T18:34:21+01:00
Państwo położone jest na wąskim łańcuchu wysp na zachodnim Pacyfiku, u wschodnich wybrzeży Azji.

pozdrawiam ;);*
1 5 1