Odpowiedzi

2010-03-17T17:50:39+01:00
2b
a=3,5
b=3,5√3
c=8
d=4√3 ( wystarczy do wszystkich opisać zależności)

3a
6=a√3 |÷√3
a=6√3/3=2√3

2a=2×2√3=4√3

3b
9=a√3 |÷√3
a=9√3\3=3√3
2a=2×3√3=6√3
1 4 1
2010-03-17T17:58:01+01:00
ZADANIE 2
a=7/2 = 3,5
b= 3,5√3
c=4*2=8
d=4√3
e=4√3
f= 8/2=4
g=1
h=2*1=2

ZADANIE 3
a) 6=a√3 /:√3
6/√3 = a
6√3/3 = a
2√3 = a - krótsza przyprostokątna
2*2√3= 4√3 - przeciwprostokątna
b) 9=a√3 /:√3
9√3/3 = a
3√3 = a - krótsza przyprostokątna
2*3√3=6√3 - przeciwprostokątna

ZADANIE 4
a) 2*2 = 4 - przeciwprostokątna
2√3 - dłuższa przyprostokątna
Ob= 2+ 2√3 + 4 = 6 +2√3
c) 2/2 =1 - krótsza przyprostokątna
√3 - dłuższa przyprostokątna
Ob= 2+1+√3 = 3+√3

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:59:29+01:00
2b
1) 2x=7 |:2
x=3,5

a=x
a=3,5

b=x√3
b=3,5√3

2)
x=4

c=2x
c=2*4
c=8

d=x√3
d=4√3


3)
2x=8 |:2
x=4

f=x
f=4

e=x√3
e=4√3

4) x√3=√3 |:√3
x=√3/√3 ( w ułamku )
x=1

g=x
x=1

h=2x
h=2*1
h=2

Zadanie 3 str.143
a) x√3=6 |:√3
x=6/√3 * √3/√3 ( w ułamku)
x=2√3

a=2x
a=2*2√3
a=4√3

b=x
b=2√3

b) x√3=9 |:√3
x=9/√3*√3/√3
x=3√3

c=2x
c=2*3√3
c=6√3

d=x
d=3√3


Zadanie 4
a) x=2
b=2*2
b=4

a=x√3
a=2√3

ob=a+b+c
ob=2+4+2√3
ob=6+2√3

c)
2x=2 |:2
x=1

a=x
a=1

b=2x
b=2*1
b=2

c=x√3
c=√3

ob=a+b+c
ob=1+2+√3
ob=3+√3


1 5 1