Napisz te zdania w czasie PERFEKT
(zeby bylo dobrze gramatycznie ,a nie z translatora xd)

1. Wstałam o godzinie szóstej rano.
2. Wykonałam poranną toaletę
2. Wyprowadziłam psa na dwór.
3. Wyszłam do szkoły o godzinie 7.40 .
4. PO lekcjach poszłam z koleżanką na spacer.
5. Zjadłam obiad
6. Zajmowałam się siostrą
7. Uczyłam się i odbrabiałam lekcje
8. Czytałam książkę
9. Poszłam z kolegą na spacer
10. Ogladałam TV

2

Odpowiedzi

2010-03-17T17:47:48+01:00
1. Ich bin um 6 Uhr aufgesteht.
2. -
2. Ich bin mit mein Hund spazeren gegangen.
3. Ich bin zur Schule um 7.40 Uhr gegangen.
4. -
5. Ich habe zu Mittag gegessen.
6. -
7. Ich habe Hausaufgaben gemacht und gelernt.
8. Ich habe das Buch gelesen.
9. Ich bin mit mein Freude spazieren gegangen.
10. Ich habe ferngesehen.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:49:54+01:00
1. Ich bin um 6 Uhr aufgestangen
2. Ich habe die Morgentoilette gemacht
2. Ich habe den Hund zum Spaziergang abgeleit
3. Ich habe in die Schule um 7:40 uhr gegangen
4. Nach stunden habe ich mit Freudin(evtl. Kollegin) spazieren gegangen
5. Ich habe die Mittagessen gegessen
6. Ich habe die schwester aufgepasst
7. Ich habe gelernt und Hausaufgaben gemacht
8. Ich habe das Buch gelesen
9. Ich bin mit Freund(evtl. Kollege) spazieren gegangen
10. Ich habe ferngesehen

nie byłam pewna kilku rzeczy stuprocentowo, evtl - znaczy ewentualnie(eväntuell), użyłam tego przy wyrazie "Freund", oczywiście znacyz przyjaciel, ale w niemieckim słowa Kollege praktycznie nie używamy i każdego znajomego nazywamy Freund ;)
pozdrawiam
ps: możliwe drobne błędy, ale na pewno stukrotnie lepiej od translatora :P