Na boisku o powierzchni 2km2 rosną stokrotki. jak obliczyć ilosc tych stokrotek, nie licząc każdej pojedynczo?/ dział ekologia




*to jest zadanie ze sprawdzianu puls zycia3 jakby ktos miał jeszcze inne pytania z tego sprawdzianu to bym prosiła.

2

Odpowiedzi

2010-03-18T16:26:21+01:00
Trzeba wyliczyć zagęszczenie tych roślin, czyli policzyć ile ich średnio.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:51:45+01:00
Policzyć ile jest stokrotek na 1m2 i pomnożyć przez 2000000 (bo tyle m2 jest w 2km2).
Komentarz został usunięty