Odpowiedzi

2010-03-17T18:24:41+01:00
"Czy Maria Goretti moze byc przykladem dla wspolczesnej mlodziezy ?

alez oczywiscie ze tak jest ona wielkim przykladam dla mlodziezy jak i dla doroslych. to wielka postac
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:30:59+01:00
Święta Maria Goretti może być wzorem do naśladowania dla współczesnej młodzieży .Bardzo młoda dziewczynka potrafiła stanąć przed bardzo trudnym wyborem .Miała przed sobą całe życie , broniąc swojego dziewictwa zmarła ugodzona kilkakrotnie nożem .Mimo cierpienia i świadomości że jej życie kończy się w tak młodym okresie przebaczyła swojemu oprawcy . Nie potrafiła go znienawidzić .Jak bardzo musiała kochać i wierzyć w Pana Boga ,aby odważyć się na taki czyn .Kto z nas by się na to odważył? Powinniśmy brać z Niej przykład .
1 4 1