Odpowiedzi

2010-03-17T17:54:04+01:00
Gdybym była dyrektorem uczniowie zamiast książek miweli by laptopy. Zażądziłabym żeby nie było sprawdzianów. Niebyło by ówag. Organizowała bym dużio qwyciaczek wielodniowych. Był by basen w szkole . winda bty też była
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:01:53+01:00
Gdybym była dyrektorem, na pewno bardzo starałabym się zapobiegać wszelkim problemom w szkole. Nauczyciele, mieliby za zadanie, dogłębnie wytłumaczyć materiał. Na pewno, w szkole, byłoby wiele pomocy naukowych. Powstały by różne pracownie na przykład informatyczna czy chemiczna. Nauczyciele, dużo by rozmawiali z uczniami, na temat ich problemów, czy na przyjemne tematy. Było by dużo ciekawych konkursów i zajęć dodatkowych, na których uczniowie, których interesuje dany przedmiot, mogliby rozwijać swoją wiedzę. Organizowane by było wiele wycieczek kilkudniowych, aby uczniowie miło spędzali czas z nauczycielami, nie tylko w szkole. Na pewno nie było by w szkole przemocy i agresji. Klasy były by rozdzielane, na uczniów mniej i bardziej zdolnych, by uczniowie mniej zdolni, mogli lepiej zrozumieć materiał. Szkoła, byłaby zadbanym budynkiem do którego uczniowie chętnie by przychodzili i spędzali w nim czas. Istniałoby takie coś, jak długa przerwa, która trwałaby trzydzieści minut. Myślę, że byłabym dobrym dyrektorem.
20 4 20
2010-03-17T18:03:45+01:00
" Gdybym była dyrektorem to" :
- starałabym się zachęcić jakoś dzieci do chodzenia do szkoły,
- wymyśliłabym jakieś ciekawe dodatkowe zajęcia- nieprzymusowe
- raz w tygodniu w szkole nie było by lekcji a odbywały by się zabawy i konkursy,
- brałabym pod uwagę zdanie ucznia na temat zmiany szkoły,
- starałbym się o pieniądze na nowy sprzęt do szkoły,
- każda osoba która kogoś poniża nie była by bezkarna,
- każdy uczeń miałby prawa do prywatności, co w nie których szkołach nie jest przestrzegane,
- osobą biednym pomogłabym w uzyskaniu stypendium,
- uczniowie mogli by założyć radę szkoły, w której skład będą wchodzić wybrani uczniowie,
- Organizowane były by wycieczki na basen oraz do kina.
5 4 5