Odpowiedzi

2010-03-17T17:56:55+01:00
WYGLĄD: NIE RÓŻNILI SIĘ NICZYM (TRADYCYJNY STRÓJ SZLACHECKI)
CECHY CHARAKTERU: Cześnik: gwałtowny, porywczy, wybuchowy, pieniacz - lubi kłócić się i walczyć o swoje
Rejent: cichy, spokojny, małomówny. Jest interesowny i obłudny.
CHARAKTERYSTYCZNE ZACHOWANIE: Cześnik - Często używał wyrażenia Mocium panie.
Rejent: Lubi powiedzenie Niech się dzieje wola Nieba z nią się zawsze zgadzać trzeba.

Mam nadzieje że wystarczy. Licze na naj:))
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T17:57:20+01:00
Rejent Milczek to postać niezbyt sympatyczna .
Nazwisko Rejenta odzwierciedla jego temperament. Jest to człowiek spokojny i cichy. Najpierw myśli, później działa. Na człowieka takiego jak on mówi się flegmatyk. Wszystko robi powoli. Poza tym jego cechami usposobienia są skrytość i opanowanie. Cechuje go fałszywa pobożność. Jest intrygantem.
Rejent to człowiek pamiętliwy, nienawidzi swojego sąsiada i pamięta wszystkie ich kłótnie.

Cześnik Raptusiewicz to osoba bardzo hałaśliwa i porywcza . Jego nazwisko wywodzi się od słowa raptus, które oznacza gwałtowny, wybuchowy.
Był bardzo nerwowy i agresywny . Gdy się zdenerwuje potrafi być nieobliczalny .
Jednak mimo wielu wad, Cześnikowi nie brakuje zalet. Jest on bardzo gościnny. Potrafi puścić w niepamięć wszelkie kłótnie, gdy wita w domu gościa.
Moim zdaniem trudno określić, czy Cześnik jest postacią pozytywną, czy negatywną. Posiada zarówno wady jak i zalety. Wydaje mi się jednak, że jest osobą sympatyczniejszą niż Rejent, ponieważ nie kryje w sobie tyle tajemniczości i zawsze mówi to, co myśli.
1 3 1