Odpowiedzi

2010-03-17T18:04:32+01:00
Ponieważ mówił po polsku(był polakiem) i był to komuś tam winien.
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:08:05+01:00
Mikołaj Rej pisał po polsku, iż uważał, że język polski nie jest gorszy od łaciny ani innych języków obcych. Twierdził, że język polski to jeden z najpiękniejszych języków.
Wyraził to w słynnych słowach: ,, Niechaj to narodowie, wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają."


Myślę, że to tak.:D;D

Proszę o najj.;)
18 4 18