Odpowiedzi

2010-03-17T17:53:35+01:00
2010-03-17T17:54:56+01:00
Narysuj takie kształty jak maja herby podziel na połowe z jednej strony narysuj
pół jakiegos swietego obrazkaa a w po drugiej soc zwiazanego ze szkoła :/ nieiwem ja mam taki pomysł :p
16 2 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:50:36+01:00
A ja mam taki pomysł:
narysuj kształt herbu do okoła jakaś tam obramówka co tam będziesz chciała a w środku Jezusa jak naucza czy coś takiego
7 3 7