Odpowiedzi

2010-03-17T17:55:35+01:00
38504,7 tys - 100 %
1664,5 tys - x
x ≈ 4 %
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:56:27+01:00
1664,5 tyś. : 38 504,7 tyś. =0,043228488989655808251979628460941=~0,04, żeby ci jedności wyszły.
Teraz mnożymy to przez 100.
0,04*100=4% w przybliżeniu do jedności.

Razy 100% to razy 100.

Daj najlepsza.Rozwiązuje tyle zadań, są dobrze zrobine, a od jakiegoś miesiąca nie dostaje wogule najlepszych. NIe kapuje o co chodzi.