14. Samolot z Krakowa do Chicago przelatuje 7603 km. Lot trwa 10 h 20 min. Najdalszy lot, jaki może wykonać samolot wynosi, 14 000 km
a ) Czas lotu z Krakowa do Chicago przedstaw w minutach.
b) Ile kilometrów, z dokładnością do 1 m, może przelecieć ten samolot w czasie 1 minuty, gdyby leciał cały czas z tą samą prędkością ?
c) o ile krótszy jest lot z Krakowa z Chicago od najdłuższego lotu, jaki może wykonać samolot ?
15.
Pani Kasia do najbliższego sklepu ma 600m, a do bazaru z tańszymi produktami 2,4 km. Ile razy dalej ma na bazar niż do najbliższego sklepu ?

2

Odpowiedzi

2010-03-17T17:58:12+01:00
A)
10h 20 min - 620 min
c)
14 000 - 7603=6397
Odp. O 6397 km
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:06:16+01:00
15. 2.4 km = 2400m
2400m : 600m = 4

14. a) 10h 20 min = 10*60 +20 = 620min
c) 14000 : 7603 = ok. 2 razy
12 2 12