Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T17:56:37+01:00
1.znaczy ze ludzie z danej parafii są ze sobą ścisłe związani stanowią jedność i mogą na siebie liczyć


1.-burza
-zaplątanie w przewody
-zderzenie z samolotami
-postrzelenie przez myśliwych
-spotkanie z ptakami drapieżnymi

2.- Budowanie karmików - karmienie odpowiednim jedzeniem - Zakaz strzelania do nich. - Opiekować z nimi - Pomaganie im np: jeżli ptaszek złąmie skrzydełko. - Nie płoszyć - Nie niszczyć od nich gniazd - Zabezpieczyć gniazdo przed drapieżników - Czyścić karmiki



mam nadzieje że pomogłam :-)
2010-03-17T17:57:51+01:00
Że człowiek chodzi do kościoła, modli się, spowiada się i wierzy w boga i jego uczynki .