Odpowiedzi

2009-10-26T18:13:14+01:00
Pierwszego dnia bardzo bardzo daleka przygladac sie mu
Drugiego podejsc blizej i dalej sie przygladac
trzeciego dnia jeszcze blizej
Kolejnego jeszcze blizej
kolejnego az w koncu bedziecie bardzo blisko sprobuj go poglaskac
Kolejnego juz smialo zacznij go glaskac i on sam zrozumie ze mu nic nie zrobisz
Kolejnego przynies mu jakis smakolyk to ucementuje wasz zwiazek
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T18:14:07+01:00
Aby oswoić bezdomnego psa należy postępować bardzo cierpliwie, nie wolno wykonywać nagłych ruchów oraz krzyczeć.Na początku należy dać mu się obwąchać aby poznał nasz zapach. Trzeba mówić spokojnie i powoli. Potrzebne jest również coś do jedzenia lub inny ''prezent'' gdyż wtedy zwierze szybciej nam zaufa.
2009-10-26T18:15:13+01:00
1. Dawać mu jeść
2. Przebywać dużo w jego towarzystwie
3. Nie bać się go !!!
4.Być dla niego miłym
5. Nie wykonywać gwałtownych ruchów
2 5 2