Odpowiedzi

2010-03-17T17:58:39+01:00
-modlić się za nich
-dawać pieniądze na kościół
i to chyba tyle by było
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T17:58:39+01:00
-przede wszystkim modlić się za nich
-Datki za msze
-ofiara na potrzeby kościoła
-ofiara na kolędzie
-osobiste wsparcie

2010-03-17T17:59:26+01:00
Powinniśmy regularnie dawać na potrzeby kościoła, bo przecież to nie dla księży. I raczej nie powinniśmy wypominać i wytykać ewentualnych błędów, którzy duchowni popełniają. Bo przecież żaden człowiek nie jest idealny!
I oczywiście powinniśmy się za nich modlić.

Licze na naj :)