Mam Mały....Problem....

z Matmy.....
Uwaga ! Uwaga !

"W Anglii stosuje się dwa sposoby zapisywania skali.Uzupełnij:
tabela)----

1 sposób 2 sposób 1 sposób 2sosób

1:100 1 cm:1m 1:100000 1cm:1 km
1:1000 1cm : .... m .?? 1:200000 1cz : ....km.?
.........?? 1cm : 100 m ............?? 1 cm : 5 km
........?? 1 cm:150 m ............?? 1cz : 300 km



Pomocy !!! Wogóle nie !! Rozumiem tego zadania Liczę na Pomoc !!

2

Odpowiedzi

2009-10-26T18:12:09+01:00
Po prostu możesz poobliczać tak jak na naszych liczbach


pomyśl


może i ja wiem:

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T18:38:24+01:00
1÷100 =-100
1cm ÷1m=-100cm lub -1m
1÷100000=-100000
1cm÷1km=-100000cm lub -1000m
1÷1000=-1000
1cm÷10m=-1000cm lub -10m
1÷200000=-200000
1cm÷100m=-10000cm
1cm÷5km=-500000
1cm÷150m=15000