Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:07:15+01:00
A godzin b minut ile to sekund
a*3600sek+b*60sek=60(60a+b)sek

a godzin b minut c sekund ile to godzin
a*1godz+bgodz/60+cgodz/360=a+(60b+c)/360
x zł y gr ile to zł
x*1zl+y/100=x+y*1/100)zl
k metrów p centymetrów
2010-03-17T18:12:43+01:00
A godzin b minut ile to sekund :
1 godzina = 3 600 sekund
1 minuta = 60 sekund
(36000 × a) + (60 × b)

a godzin b minut c sekund ile to godzin :
1 h to 1 h (heh)
1 minuta = 1/60 h
1 sekunda = 1/ 3 600 h
(1 × a) + (1/60 × b) + (1/ 3 600 × c)

x zł y gr ile to zł
1 zł to 1 zł (heh)
1 gr = 1/ 100 zł
(1 × x) + ( 1/ 100 zł × y)

k metrów p centymetrów
(tego się nie da zrobić !! )