Zrób karykaturę samego siebie.Forma pracy dowolna np. pisemna autocharakterystyka, wiersz lub rysunek.

Proszę o szybką i dobrą pracę.

Kilka słów o mnie, aby wam podpowiedzieć do wiersza lub charakterystyki.
Jestem skromny, mam dobre wyniki w nauce, interesuję się każdym sportem, najbardziej piłką nożna, włosy mam ciemne, niebieskie oczy, wzrostu średniego, nie lubię czytać książek.

Myślę, że wystarczy i jeszcze raz proszę o pomoc.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:16:55+01:00
Mam lat ...
skromna jestem
niesłychanie.
Nauka w jednym palcu
mym zostanie,
Włosy mam ciemne,
oczy niebieskie
taka właśnie z
wyglądu jestem.
Piłka nożna me wezwanie,
a sport lubię
niesłychanie
Książka nie jest
mym przyjacielem,
ale gościem co
niedziele.

:) poetką nie jestem, ale wydaje mi się że fajny wierszyk :)





16 4 16
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T18:21:01+01:00
Włosy mam ciemne!
Oczka niebieskie,
Twarz mam pyzatą ale zadbaną!
Uwielbiam sport,
Grac w pilke nozna i pięknie to robię!
Inne talenty też kryję w sobie!
Choć wy to wszystko zapewne wiecie!
Lubię też szkołę, kocham się uczyć,
I słodyczami lubię się tuczyć,
Śpię bardzo krótko! I szybko wstaje!
Każdemu, co dzień wiele rad daje,
Świetnie się uczę, choć nie dam odpisać!
By mnie poderwać, się musisz popisać!

Mam nadzieje ze pomoglam :)
pozdrawiam
15 3 15