Odpowiedzi

2010-03-17T18:16:01+01:00
Zupa mleczna, choć ma dziwny smak to uzupełni w kościach tkanek brak,
Zęby już Ci nie wypadna, bo zupa mleczna ma w sobie białko,
Pomimo ze nie dobra to tylko smak, choc jak nie zjesz to odczujesz jej brak.
Zupa mleczna ah ta zupa, dobra w kości, choć w smaku już nie ta
Zupa mleczna odjazdowa, dzięki niej Twój rozwój szkieletu ludzkiego wzrośnie o kilka procent przy regularnym jedzeniu.
Jedzcie Dzieci jedzcie, zupa mleczna pomoże wam w życiu.

Daj naj :)))))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:24:45+01:00
Dawno, Dawno temu żył sobie chłopiec, który miał na Imię Maciek. Maciek, nie cierpiał zupy mlecznej. Pewnego dnia do jego domu zapukał ktoś. Ten nieznajomy gość to kolega Maćka. Zaproponował mu pójście na boisko, ponieważ inne dzieci grają w piłkę nożną. Maciek się zgodził. Zapytał mamy i szybko wyruszyli. Maciek grał w ataku. Tego dnia zdarzyło się nieszczęście. Maciek, atakując piłkę źle ją kopnął i złamał nogę. Przez tydzień nie mógł chodzić. W odwiedziny, przyszedł jego kolega, Marcin. Marcin opowiedział mu pewną historię. Mówił, że kiedyś miał podobną sytuację. Kiedy już zdjęli mu gips, to mama kazała jeść Marcinowi zupę mleczną. Chociaż bardzo jej nie lubił, to jadał ją codziennie w obawie, że znowu coś sobie złamie. Od tamtej pory nic nie złamał i tym bardziej jego kości są mocniejsze.
Maciek po tej rozmowie zaczął jeść zupę mleczną i dzięki niej był coraz lepszy w sporcie.