3. Rekordy kontynentu- Ameryki południowej:
a) najwiekszy kraj pod wzglendem powierzchni
b)najmniejszy kraj pod wzglendem powierzchni
c)najwyzszy szczyt
d)najwieksza nizina pod wzglendem depresji
e)najglebsza depresja
f)najwiekszy wodospad
g)najwieksza laguna (tez na swiecie)
h)najwieksza wyspa
i)najdluzsza jaskinia
j) najwyzej polozona osada




PLISKA POTRZEBUJE JAK NAJSZYBCIEJ DAJE NAJLEPSZE W CIAGU 15 MIN!!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-17T18:28:24+01:00
A)Brazylia
b)Kajenna
c) Aconcagua
d)Wyzyna Gujanska
e)Salinas Chicas
f)Garganta del Diablo
g) Patos
h)Grenlandia
i)Los Guacharos
j)Charcas
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:32:44+01:00
A) Brazylia
b)Gujana Francuska
c)Aconcagua
d)
e)Salinas Grandes
f)Iguaçu
g)Lagoa dos Patos
h)Ziemia Ognista
i)Los Guacharos
j)Charcas
1 5 1