1.
a) 50% liczby ... to 17
10% liczby ... to 35
b) 25% liczby ... to 1,2
200% liczby... to 28
c) 1% liczby ... 0,6
1% liczby ... 0,02


2. Uzupełnj:
a) wiemy , że 40 % pewnej liczby to 16
zatem 10% tej liczby to ....
wobec tego szukana liczba to ...
b) wiemy , że 2% pewnej liczby to 40,
zatem 1 % tej liczby to ...
wobec tego szukana liczba to ...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T18:19:12+01:00
1.
a) 50% liczby 34 to 17
10% liczby 350 to 35
b) 25% liczby 4,8 to 1,2
200% liczby 14 to 28
c) 1% liczby 60 to 0,6
1% liczby 20 to 0,02


2. Uzupełnj:
a) wiemy , że 40 % pewnej liczby to 16
zatem 10% tej liczby to 4
wobec tego szukana liczba to 40
b) wiemy , że 2% pewnej liczby to 40,
zatem 1 % tej liczby to 20
wobec tego szukana liczba to 2000
2009-10-26T18:23:11+01:00
1. a) 34, 350
b)4,8, 14
c)nie chce mi sie liczyc
2.a) 10% to 4, szukana liczba 40
b)1% to 20, szukana liczba to 2000