Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:21:00+01:00
Za:
-łatwy i syzbki dostęp do informacjie z kraju i świata
-pomoce naukowe[wikipedia,ściaga,zadanie itp...]
-rozrywka
-możliwość poznania inncyh ludzi
-edukacja
-dzięki nie mu nie trzeba wychodzic z domu po zakupy - zamawiasz je przez internet
-możliwość porównania ofert,cen itp.. sklepów,banków itp..
-morzliwość kontaku z rodziną i przyjaciółmi
-morzliwość oglądania TV w internecie
PRZECIW:
-cyber przemoc
-spam
-hakerstwo
-pornografia
-niedozwolone strony
-morzliwość 'złapania'wirusa z zakarzonego pliku
-nigdy nie wiemy kto jest po drugiej stronie
-oszuctwa w cyber przestrzeni
2010-03-17T18:25:52+01:00
Za:
1. Można poszukać w nim informacji do szkoły
2. Można poszukać w nim informacji do codziennego użytku, np.przepisy,
3. Można poznać kogoś
4. Można sobie umilić czas
5. Można coś kupić
6. Można coś sprzedać
7. Można pomagać innym na stronach do tego celu stworzonym
8. Można zakładać blogi, różne portale aby pokazać się światu

przeciw:
1. Można poznać kogoś niebezpiecznego
2. nałóg
3. krzywe plecy
4. od długiego pobytu przy komputerze psują się oczy
5. brak zażywania świeżego powietrza
6. brak przyjaciół i znajomych
7. brak inteligencji
8. lenistwo


mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam ;]
2010-03-17T18:34:39+01:00
Za:
1.można zdobyć wiele przydatnych informacji
2.na różnych stronach możesz z kontaktować się ze znajomymi
3.dostarcza rozrywki
4.można dowiedzieć się co słychać na świecie
5.można oglądnąć filmiki i posłuchać muzyki
6.możliwość znalezienia pracy
7.edukacja
8.można robić zakupy
przeciw:
1.szkodzi mózgowi
2.znajomości internetowe są niebezpieczne
3.można uzależnić się od internetu
4.przemoc internetowa
5.pornografia
6.odizolowanie się od naturalnego środowiska
7.przyciąga wirusy
8.zawiera nieodpowiednie strony dla dzieci