Odpowiedzi

2010-03-17T18:18:05+01:00
Reality shown jest kręcone na zywo w dokładnej chwili gdy cos sie dzieje a film dokumentalny jest nakręcony po wydarzeniu i nie wszystko zawsze jest dookładne tak jak sie wydarzyło
1 5 1
2010-03-17T18:18:07+01:00
Reality show są to prawdziwe wydarzenia
a film dokumentalny jest to taki dokument np. o zwierzętach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:22:34+01:00
Reality show to typ programów telewizyjnych, w których prawie zawsze występują osoby wcześniej nie związane z telewizją które nigdy nie miały z tym doczynienia, a film dokumentalny to jakaś kategoria opisująca jedną z form ekspresji filmowej.
1 5 1