Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:20:05+01:00
Telewizja jak każdy wie jest złodziejem, czasu i odciąga ludzi od ważnych zajęć, takich jak w przypadku uczniów nauka. Lecz z drugiej strony szerzy wiedzę, programy naukowe mogą poszerzać wiedzę młodych ludzi. Wiele programów publicystycznych może też zmienić pogląd młodego człowieka na świat, co jest akurat wadą i zaletą.
9 3 9
2010-03-17T18:20:49+01:00
Szanse-jeżeli ktoś jest chory może poglądać msze w telewizorze
Zagrożenia-zamiast isć do kościoła to patrzymy na bajki, telewizja żle wpływa na dzieci siedzą całymi dniami i patrzą na różne durnoctwa .I do tego zajmuje strasznie dużo czasu

Mam nadzieje,że choć trochę pomogłam :D
12 1 12