1,Welche sprache spricht man in Osterrich.
2.Wie heiben die wichtigsten Stadte in Osterreich?
3,Wie heiben die Bewohner von Osterreich?
4,Wie heibt der beruhmte Komponist?
5,Wo betinden sich das Straub Deukmal?

Proszę o wytłumaczenie i odpowiedź POMOCY!!!

2

Odpowiedzi

2009-10-26T19:03:05+01:00
1, Jakim językiem mówi się w Osterrich.
2.ile dużych miast jest w Austrii?
dalej nie wiem ale zajrzyj na ta strone www.mtranslator.pl tam jest slownik i wszystko ci przetlumaczy nawet zdania i wypracowania
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T19:12:33+01:00
1. Jakim językiem mówi się w Austrii
2.Jak nazywa się najważniejsze miasto w Austrii
3.Jak nazywają się mieszkańcy z Austrii
4.Jak nazywa się najsławniejszy kompozytor ( nie jestem pewien)
5.Gdzie znajduje się ulica Deukmal


1. In Ostereich spricht Deutsch!
2.Winn ist wichtigsten Stadt in Osteraich!