Odpowiedzi

2010-03-17T18:22:38+01:00
A) 2(5a-3)-a-4(3a-2)=0
10a-6-a-12a+8=0
-3a=-2
a=2/3

b) 2b-(1-b)=11-b
2b-1+b=11-b
4b=12
b=3

c)3y=2(y-1)= -6
3y=2y-2???????

d) 3(3-5y)=90-5(3y-2)
9-15y=90-15y+10
y=O
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:28:06+01:00
A.
10a - 6 - a - 12a + 8 = 0
-3a=-2
a=2/3

b.
2b-(1-b)=11-b
2b - 1 +b =11-b
4b=12
b=3

c.
3y=2(y-1)= -6
3y=2y -1+6
y=5

d.
3(3-5y)=90-5(3y-2)
9-15y=90-15y+10
9=100
nie ma rozwiązania y należy do zbioru pustego