Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:24:24+01:00
Kazimierz Wielki (ur. 30 kwietnia 1310 w Kowalu, zm. 5 listopada 1370 w Krakowie) – król Polski w latach 1333-1370.
Kazimierz Wielki rządził w epoce najbardziej intensywnego rozwoju miast.
6 2 6
2010-03-17T18:30:03+01:00
KAZIMIERZ WIELKI ZACZA PANOWAC W 1370 R .BYŁ BARDZO DOBRYM KRÓLEM,PODPISYWAŁ TRAKTATY.UMOCNIŁM KRAJ I ZAWARŁ SOJUSZ Z KRÓLESTWEM WĘGIERSKIM.KAZIMIERZ WIELKI ZAŁOŻYŁ PIERWSZY UNIWERSYTET POLSKI W ROKU 1364W KRAKOWIE.UCZELNIA TA KSZTAŁCIŁA LEKARZY,DUCHOWYCH OROZ PRAWNIKÓW
3 1 3