Odpowiedzi

2010-03-17T18:25:08+01:00
Paula Ignasiak - od dziś, dwa słowa dla życia
Gosia Andrzejewicz -lustro, słowa, otwórz oczy
Kasia Cerekwicka - na kolana ,sos
doda-dziękuje, nie daj się
ewa farna- cicho, dmuchawce
selena gomez -magic, naturally

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:25:41+01:00
Paula Ignasiak
- Prosto w serce
- Od dziś
Gosia Andrzejewicz
- Lustro
- Zabierz mnie
Kasia Cerekwicka
- Na kolana
- Zostań
Doda
- Szansa
- Dziękuję
Ewa Farna
- Cicho
- L.A.L.K.A
Selena Gomez
- Magic
- Naturally