Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:24:01+01:00
Musisz bardzo rozgrzać mięśnie nóg a dzisiaj dla rozlużnienia zrób se gorącą kąpiel
1 5 1
2010-03-17T18:24:06+01:00
Mocno się rozbiegnij, odbij z deski i fruń :))
1 1 1
2010-03-17T18:26:28+01:00
Musisz na tyle ile możesz się rozpędzić na rozbiegu i mocno się wybić, potem kiedy upadasz staraj się lecieć do przodu i nie podpieraj się rękoma bo wtedy odległość jest mierzona od tego śladu, który zostawiłaś najbliżej miejsca wybicia
1 3 1