Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T18:24:34+01:00
Compare three cities in your country.Think about:
age(old), size(big), people(nice), festivals, weather(warm/cold, dry/wet), shopping, sport(footbal teams), food.



na polski:

Porównywać trzy miasta w twoim country.Think około: wiek (stary), wielkość (duży), ludzie (miły), festiwale, pogoda (ciepły/zimny, suchy/mokry), robiąc zakupy, sport (footbal zespoły), jedzenie.

jeżeli oto ci chodziło to proszę bardzo
5 3 5
2009-10-26T18:27:07+01:00
Po polsku oznacza: Porównywać,trzy,cytować,w,państwie,Dziękuje,tagże wieku rozmiarze (big -wielkim )ludzie (nice-mili)
festiwal pogoda (jest)-pada.(jest) zimno (jest)tagże sucho,sklepy spotowe piłki nożnej...(i) jedzenie :)


Proszę..! :)
2 2 2