Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:28:22+01:00
Mam wesołą minę
,bo jem witaminę,
Kocham Cię zdrowo witamino
jesteś ważniejsza dla mnie niż kino.
Zawsze mam dla Ciebie czas-ma Ty witamina
aż mi leci ślina ...
Witamina,witamina

XD
3 4 3
2010-03-17T18:30:29+01:00
1.Witamina to jest zdrowie, o niej nic złego nikt nie powie.
2.Witamina to źródło zdrowia lepiej ją zażywaj, bo będziesz zdrowa.
3.,,Najwięcej witaminy mają polskie dziewczyny".
4.Gdy spożywamy witaminy, to ciągle mamy dobre miny.
5.Jem wiele malinek, bo w nich jest dużo witaminek.

1 5 1