Odpowiedzi

2010-03-17T18:30:06+01:00
Powieszchnia podłogi = 6,5 *9 = 58,5

ilosc puszek lakieru 58,5 : 10 = 5,85 ≈ 6

koszt za lakier 6 * 15,20 = 91,2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:33:34+01:00
Najpierw liczymy pole tego prostokąta
P=6,5*9=58,5

nastepnie liczymy ile potrzeba lakieru aby pomalować tą podłogę
58,5:10=5,85

potrzeba 6 puszek lakieru

Teraz liczę ile będą kosztowały te puszki lakieru
6*15,2=91,2