Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T18:32:13+01:00
RACHUNEK SUMIENIA - wtedy zliczamy wszystkie złe i dobre uczynki
ŻAL ZA GRZECHY - żałujemy swoich złych czynów
MOCNE POSTANOWIENIE POPRAWY - wraz z pomocą Maryi obiecujemy sobie i Bogu poprawę
SZCZERA SPOWIEDŹ - wyznajemy wszystkie grzechy

ODP. NA TWOJE PYTANIE TO RACHUNEK SUMIENIA - można sobie ułatwić pytaniami które masz raczej w książeczce od komunii św.
2009-10-26T18:41:53+01:00
Przed Spowiedzią Świętą .


pow;]]