Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:35:25+01:00
Szanowny Panie Zalewski !
Bardzo dziękuję za pomoc. Gdyby nie Pan i pańska córka Ula, nie wiem co by się ze mną działo. Moja noga jest już całkowicie zdrowa. Teraz wracam do domu, mam nadzieję że będzie dobrze.
Proszę pozdrowic Ulę oraz jej przyjaciół.
Z wyrazem szacunku :
Zenek .

Mam nadzieję że pomogłam. Też miałam takie zadanie, dostałam 5. ; p
13 3 13
2010-03-17T18:38:14+01:00
Droga Ulu !
Bardzo chciałbym ci podziękować za pomoc w tych trudnych dla mnie chwilach. Naprawdę bardzo dobrze się spisałaś. Jestem Ci ogromnie wdzięczny.
Przekaż również chłopakom, że im także dziękuje za próby odnalezienia wujka Antosia, ale to tobie z całego serca dziękuje. Nie miałem pojęcia, że twój ojciec i ty jesteście tacy wspaniali.
Może kiedyś się jeszcze spotkamy. Pozdrów ode mnie całą grupkę.

Do zobaczenia Zenek
3 3 3