Odpowiedzi

2010-03-17T18:29:48+01:00
Z woli boskiej z ludu polskiego
wybrales Panie Ojca Swietego.
Wiedziesz Go Boze najciezsza z drog
przeto wspomagaj, by isc nia mogl.
Uslysz Panie, glos ludu Bozego,
kornej prosby wysluchac chciej.
Strzez i chron Jana Pawla Drugiego
i w opiece Go zawsze miej.
Niech Matka Twoja, nasza Krolowa,
Ojca Swietego w zdrowiu zachowa,
By nie zabraklo Mu nigdy sil,
By jak najdluzej Opoka byl.
Uslysz Panie, glos ludu Bozego,
kornej prosby wysluchac chciej.
Strzez i chron Jana Pawla Drugiego
i w opiece Go zawsze miej.
1 5 1
2010-03-17T18:30:52+01:00
On umierał

On umierał – płakał świat
krótki oddech śmierć dławiła
stanął czas

a słońce grzejąc
ukoić chciało smutek nasz
czas się wypełnił
wrota do nieba
otworzył Pan

i tylko oczy tęsknie patrzyły
w magiczny punkt
ale ON nie wstał
ręki nie uniósł
zabrał GO Bóg.

Zraniona ziemia kir przyodziała
zraniony milczał Lud
zgasł Wielki Człowiek, Polak
Nasz Brat
Zabrał GO Bóg.

http://mojpapiez.pl/wspomnienie/nr/867/moje_wiersze_o_janie_pawle_ii.html

Jak chcesz to możesz wybrac inny wiersz , są na tej stronce :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:48:30+01:00
Wielki Synu Polskiej Ziemi i papieżu Janie Pawle II
Tyś ukochaną ojczyznę i lud Swej Pani powierzył
a Ty Matko Boska ocaliłaś życie wiernego Sługi
gdy wróg kulą nienawiści cios w Niego wymierzył

My wierny naród świadom Twej Matczynej opieki
pełni wdzięczności dziękujemy za Jana Pawła II
i tylko Bóg wie czy to będą miesiące lata czy wieki
gdy za Twym wstawiennictwem da nam nowego świętego

Dziś gdy odszedł o Maryjo u Twych stóp padamy
prosząc Byś do Boga za Nim się wstawiła
przed Aniołem Pokoju z różańcem ,klękamy
modląc się Byś Nowego Świętego światu wyprosiła