Odpowiedzi

2010-03-17T18:31:23+01:00
Zasilanie rzeki może być:

* opadowe – zależne od wielkości i sumy opadów;
* roztopowe – przez wody z topniejącej pokrywy śnieżnej lub lodowców;
* gruntowe – przez źródła z wód zgromadzonych pod ziemią.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:32:20+01:00
Zasilanie rzeki może być:

-opadowe – zależne od wielkości i sumy opadów;
-roztopowe – przez wody z topniejącej pokrywy śnieżnej lub lodowców
-gruntowe – przez źródła z wód zgromadzonych pod ziemią.


pozdrawiam ;);*