Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:34:11+01:00
1. Żeby w polsce nie nadszedł kryzys.
2. W polsce potrzeba planowania, realizowania i kontrolowania sprawnego i efektywnego ekonomicznie przepływu surowców, materiałów, wyrobów gotowych.
3. Potrzeba kontroli zapasów, czynności manipulacyjne, realizowanie zamówień, czynności reparacyjne i zaopatrywanie w części, lokalizację zakładów produkcyjnych.
1 5 1
2010-03-17T18:40:31+01:00
Logistyka ekonomiczna, nauka o koordynacji aktywnych i pasywnych elementów przedsiębiorstwa przy zapewnieniu jak najniższych kosztów czynnika czasu celem poprawy elastyczności i zdolności adaptacyjnych przedsiębiorstwa do zmieniającej się sytuacji rynkowej.

Logistyka ekonomiczna jest szeroko wykorzystywana w sferach zaopatrzenia i zbytu przedsiębiorstwa wiążąc je z jego sferą produkcji i tworząc w ten sposób tzw. zintegrowane systemy logistyczne. W ramach logistyki wykorzystuje się różne systemy organizacji procesu produkcyjnego, m.in. Just in Time.