Największa w Polsce skocznia narciarska to zakopiańska Wielka Krokiew. Rozbieg ma długość 91 metrów, a
rekord skoku ustanowi) Sven Hannawald wynikiem 140 metrów. Punkt konstrukcyjny (K) umiejscowiono na
120. metrze.
186. O ile dalej sięga rekord skoczni od punktu K?
A. 200 cm B. 2 m C. 2000 cm D. 0,2 m

Obliczenia------------------------------------------------------------

3

Odpowiedzi

2010-03-17T18:34:02+01:00
Odpowiedź C 140-120=20m
20m=2000cm
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:34:04+01:00
120 m = 12000 cm
140 m = 14000 cm

14000 - 12000 = 2000cm
odp. C
1 5 1
  • n132
  • Początkujący
2010-03-17T18:34:32+01:00
140-120=20
2000cm=20m.

Odp. C