Odpowiedzi

2010-03-17T18:42:23+01:00
Ja opisałbym biografię Czesława Miłosza.
Był on doceniony za granicą.
Pisał o rzeczach ważnych dla kraju i świata, w czasie gdy polska była w złej sytuacji.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:42:51+01:00
Proponuję opisać postać Juranda ze Spychowa z powieści Henryka Sienkiewicza pt. " Krzyżacy "
Opis znajdziesz na stronie :
http://www.sciaga.pl/tekst/52956-53-yciorys_juranda_ze_spychowa


Sorry , ale jeśli chodzi o podpowiedź " magnumm " , to Czesław Miłosz nie jest postacią literacką.