Mam napisac takie coś na jakieś 3 linijki (lub więcej ) o stworzeniu świata według swojego zdania ( jak to się stało ) ale nie tak że np. napiesz że bóg stworzył świat tylko masz użyc wyobraźni




sory że tylko 14 pkt. ale tylko tyle mam PROSZE help fast fast fast


3

Odpowiedzi

2010-03-17T18:37:24+01:00
Zbyt vielkiej veny nie mam to napisze tak :

Na początkuu w kosmosie latałoo pełno Różnych wielkich brył .
Naa jednej z nich było np Tlen,
Na Innej Woda ,
A Na jeeszczee innej , Azot . XD
Czy cos w tym stylu , i one się połończyły w jedną całość.
I taak powstałaa ziemia.
Puzniej z Jednej z tych brył woda rozlała się na całą planete .;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:38:00+01:00
Dawno dawno temu powstał świat. Twórcą jesgo jest Efistofeles, który był pierwszym człowiekiem. To on wszystko poruszył, wymyślił słowa i dał ziemi kolory. Pomyślał, ze jakiś szary ten świat i stworzył organizmy żywe: zwierzęta i ludzi. Tak oto powstał świat, który jest do dziś.:)
2010-03-17T18:38:56+01:00
Moje zdanie jest takie, że świat stworzył Pan Bóg. Wszystkie zwierzęta, rośliny i zjawiska to właśnie jego dzieło. Bóg stworzył świat, abyśmy z niego kożystali i prawidłowo zajmowali się wsszystkimi cudami przez niego stworzonymi. Stworzył także tydzień. To właśnie dzięki Bogu mamy siedem dni. Podział ten powstał w taki sposób, że pierwszego dnia Bóg stworzył inną rzecz, a następnego jeszcze inną. Takie jest moje zdanie.