Odpowiedzi

2010-03-17T18:36:15+01:00
Poprostu my tez tak mieliśmy nauczycielka postanowła ze będzie ta lektura w tej klasie
2010-03-17T18:39:04+01:00
DLATEGO ŻE TO JEST USTANOWIONE PRZEZ MINISTERSTWO EDUKACJI
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T19:21:06+01:00
Uważam że książka ta została wpisana na liste lektur klas 6 gdyż:
-ministerstwo edukacji uznało ją za odpowiednia
-przekazuje wiele wartościowych przekazów
-uczy logicznego myślenia
-uczy zaradności życiowej
-pomaga nabrać dystansu do problemu
-czyta sie łątwo i jej morał jest bardzo wartościowy

Polecam ta książkę bardzo mi sie podobała