Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • jeah
  • Rozwiązujący
2010-03-17T18:42:15+01:00
1/2- matematyka
1/4- muzyka
1/6- sztuka milczenia
3- kobiety

1/2- 6/12
1/4- 3/12
1/6- 2/12
6/12+3/12+1/12= 11/12
12/12- 11/12= 1/12

1/12- 3 (*12)
12/12= 36
15 3 15
2010-03-17T18:42:39+01:00
X=liczba uczniów
1/2 x+1/4 x+1/6 x+3=x
6/12 x+3/12 x+2/12x+3=x
11/12x - x=-3
-1/12 x= -3
1/12 x=3 /*12
x=36
Odp. 36 uczniów ma Pitagoras
29 4 29