Opisz interesującą książkę młodzieżową .
uzasadnij dlaczego , zachęć kolegów do jej przeczytania .

PLAN ;
- autor i tytuł książki
- tematyka
- uzasadnienie wyboru , twoje wrażenia
- zachęta skierowana do kolegów .

nie musi być bardzo długie , ale nie za krótkie . :))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:45:12+01:00
Autorr : Kimberly Greene
Tytuł : A Ja nie jestem gwiazdą Pop

Ta książka opowiada o zwykłej dziewczynie której siostra jest Słynną Gwiazdą Pop, Filmowcy Nagrywają film o Siostrze Sam.
Dziewczyna przez to czuje się dziwnie, bardzo przeskadzają jej umieszczone w całym domu kamery, i szwędająca się wszędzie ekipa Filmowa.
Wybrałam tę książke ponieważ cały czas jest w nieej coś ciekawego.
A Sam Jest wyjątkową dziewczyną chodź na pozur wygląda jak zwyczajna dziewczyna.
Zachęcam do przeczytania tej książki, nastolatkom.
Głównie Młodym dziewczyną, ponieważ Całła książka ma w sobie wiele tajemnic i ciekawych scen
1 2 1
2010-03-17T18:45:48+01:00
Zachęcam do przeczytania książki Barbary Rosiek pt"Pamiętnik narkomanki". Książka ta opowiada o dziewczynie która była uzależniona od narkotyków, przedstawione jest jak zaczeła brać narkotyki i jakie były tego skutki. Książka ta jest bardzo ciekawa i interesująca. Bardzo zachęcam do je przeczytanie. Mam nadzieje że pomogłam
1 5 1